Wednesday, October 19, 2016

Bewegende Gemiddelde Labview Filter

Berekening van bewegende gemiddelde Dit VI bereken en vertoon die bewegende gemiddelde, met behulp van 'n voorafgekies nommer. Eerstens, die VI initialisatie twee verskuiwing registers. Die top skuifregister is geïnisialiseer met een element, voeg dan voortdurend die vorige waarde met die nuwe waarde. Hierdie verskuiwing registreer hou die totaal van die laaste x metings. Na die verdeling van die resultate van dié byvoeging funksie met die vooraf gekies waarde, die VI word bereken dat die bewegende gemiddelde waarde. Die onderste skuifregister bevat 'n verskeidenheid met die dimensie Gemiddelde. Hierdie verskuiwing registreer hou alle waardes van die meting. Die vervanging funksie vervang die nuwe waarde na elke lus. Dit VI is baie effektief en vinnig, want dit gebruik die vervang element funksie binne die while lus, en dit initialisatie die skikking voordat dit die lus gaan. Dit VI is gemaak in LabVIEW 6.1. Bookmark amp ShareCommunity Op: 14 Augustus 2013 12:56 deur SamHorst - Last Modified: 14 Augustus 2013 12:58 deur SamHorst Implementering van 'n doeltreffende, bewegende gemiddelde filter in LabVIEW FPGA Track / Summit: Embedded Systems Abstract: Baie ingeboude beheer en monitering stelsels ly lawaaierige sensor data, om die funksie en die akkuraatheid van die stelsel in gevaar stel. Noisy sensor data kan stryk met behulp van bewegende gemiddelde filters, maar die implementering van sulke filters op 'n CompactRIO stelsel met FPGA en beperkte hulpbronne kan wees uitdagend. Vind die uitdagings en stappe vir die bereiking van 'n doeltreffende-FPGA-gebaseerde bewegende gemiddelde filter algoritme. Kyk na die LabVIEW FPGA-kode in detail en bespreek tegnieke om te help met die bewaring van hulpbronne. Spreker (s): Neville Dholoo, Advanced Metings Inc. Moving Gemiddeldes 13 Deur Casey Murphy. Senior Analis ChartAdvisor Tegniese ontleding is al vir dekades en deur die jare het handelaars die uitvinding van honderde aanwysers gesien. Terwyl sommige tegniese aanwysers is meer gewild as ander, min bewys as objektiewe, betroubare en nuttige as die bewegende gemiddelde te wees. Bewegende gemiddeldes kom in verskeie vorme, maar hul onderliggende doel bly dieselfde: om te help tegniese handelaars hou die tendense van finansiële bates deur glad uit die dag-tot-dag prysskommelings, of geraas. Deur die identifisering van tendense, bewegende gemiddeldes toelaat handelaars om dié tendense werk in hul guns te maak en die verhoging van die aantal wen ambagte. Ons hoop dat teen die einde van hierdie handleiding sal jy 'n duidelike begrip van waarom bewegende gemiddeldes is belangrik, hoe hulle bereken en hoe jy dit kan neem in jou handel strategieë te hê. Niks vervat in hierdie publikasie is bedoel om wetlike, belasting, sekuriteite, of beleggingsadvies of 'n mening oor die toepaslikheid van enige belegging of 'n uitnodiging van 'n tipe vorm. Die algemene inligting vervat in hierdie publikasie moet nie uitgevoer word sonder die verkryging van spesifieke wetlike, belasting, en belegging advies van 'n gelisensieerde professionele. Teken in op nuus te gebruik vir die nuutste insigte en gemiddeldes analysisCommunity Dit VI vyf element afdelings van die insette array.160 Die eerste vier herhalings dit gemiddeldes gebaseer op die aantal waardes wat in die geslaag om lus. Protest en addisionele notas Dit VI is geprogrammeer om die gemiddelde van die vorige 5 elemente bereken in 'n array.160 Om die gemiddeld van meer as 5 elemente, bykomende skof registreer uitset terminale neem moet added.160 ook wees, die waarde in vergelyking met die aantal lus iterasies moet verander word om te besin die aantal verskuiwing registreer outputs. Converting LabView 4 vi. om LabVIEW 7 vi. Ek het 'n versameling van programme wat geskryf is in LabView 4. Ek opgegradeer om LabView 7 onlangs. Ek is nou besig om my ou 4 vi39s oop met geen geluk. Geen blokdiagram is die fout wat I39m kry. Enige idees oor die omskakeling sal waardeer word. Chris Sonder 'n blokdiagram, kan jy nie 'n VI oopmaak in 'n nuwe weergawe, want die blokdiagram is wat nodig is vir die heropstel. Die enigste manier om op te gradeer is om die oorspronklike vis te vind met die bronkode. Niemand, NI ingesluit, kan 'n blokdiagram herstel nadat dit kon geskrap gewees het. Chris Merriman geskryf: GT Ek het 'n versameling van programme geskryf. LabVIEW 7 ineenstort wanneer die opening van 'n vroeëre LabVIEW weergawe VI Hallo ouens. Ek gebruik LabVIEW 7 Professional Edition. Die LabVIEW ongelukke by die opening van 'n vroeëre LabVIEW weergawe VI. Die fout boodskap I39m kry is net quotLabview het 'n probleem en eneds encounted te sluit. Ons is jammer vir die inconvenience. quot Die VI bevat 'n paar Tag SubVIs, en daar is geskrywe met 'n vorige weergawe van LabVIEW (BRIDGEVIEW is wat dit genoem). Moenie iemand enige idees wat hoe ek kan dit regmaak fout It39s gaan 'n groot hulp wees. Baie dankie. Hallo, ampnbsp LabVIEW moet nie gekraak in hierdie situasie. Nou, gebeur dit vir ander soortgelyke vis te kon dit moontlik wees dat 'n bepaalde VI is corrupt. ampnbspAlso kan jy jou VI post hier sodat ek kan probeer en reproduseer die probleem by my einde. ampnbsp groete, Chetan K Aansoek Ingenieur National Instruments ampnbsp. Hoe kan ek 'n LabVIEW hardloop 7.2 vi in ​​LabVIEW 8.2 Ons het verskeie weergawes van LabVIEW hardloop verskillende toets en beheer funksies in ons fasiliteit. Daar is LabVIEW 7.2 vis in 'n produksie omgewing Ek wens om voort te plant in die toets laboratorium. Kan ek vat dit uit te voer op 8.2 of moet ek dit weer in 8.2. Ek het probeer om een ​​uit elke 8,2 oop te maak en het verskeie SubVI39s wat nie in my program biblioteek was. die meeste handel met AI manipulasie. ampnbsp En maak seker jy het kopieë van jou 7.x kode. Sodra jy laai en stoor in 8.2, dit is 'n baie werk om hulle terug te kry om 7.x. Let Ek gebruik 7.x omdat ek nie bewus van LabVIEW weergawe 7.2 nog bestaande. 7.1.1 was die laaste release voor 8.0. As ek 'n LabVIEW. vi lêer (en LabVIEW), maar ek wil dit in 'n rekenaar wat doesn39t het LabVIEW, hoe sou ek dit doen Goed oopmaak, het ek 'n het 'n LabVIEW program en stoor dit as. vi. ampnbsp Let39s sê dat dit 'n program toe oopgemaak en jy getref hardloop dit toon 'n sinusgolf. ampnbsp Nou as ek wou om oop te maak die program sonder LabVIEW, (i don39t nodig het om dit te verander) op 'n rekenaar wat doesn39t het LabVIEW. Hoe sal ek te werk gaan om dit te doen. ampnbsp Dankie, K. Is LabVIEW 7.1 Aug2005 identies aan LabView 7.1 May2005 ek probeer om 'n kollega op 'n afgeleë plek stel om hul rekenaar met presies dieselfde sagteware as een wat ek here. ampnbsp gebruik ek die Augustus 2005-CD's uit Ontwikkelaars het Suite. ampnbsp my kollega vertel my dat hy die Test Stand 3.1, en die apparaat Driver CD's van die Aug2005 Dev Suite gestuur, maar hy kan net vind LabView 7.1 van die May2005 aflewering. ampnbsp Ek wil graag safelyampnbspassume dat LabView 7.1 is LabView 7.1, ongeag of dit verskeep in Mei of Augustus, maar dit is regtig vir my belangrik om doodseker dat ons uiteindelik met dieselfde sagteware versions. ampnbsp So ek het gehoop maak iemand kan bevestig dat die Mei en Augustus cDs (Dev Suite, 2005) bevat presies dieselfde LabView sagteware weergawe. ampnbsp Ek het opgemerk dat daar was 3 LabView 7.x weergawe keuses vir die indiening van hierdie issueampnbsp 7.0ampnbspampnbspampnbsp 7.1ampnbspampnbspampnbsp andampnbspampnbspampnbsp 7.1.1 ampnbsp Ek stel my rekenaar met behulp van Aug2005 CD's en my splatskerm LabView toon quot7.1quot. ampnbsp Kan ek aanvaar dat indien Ek het weergawe 7.1.1 dat ek quot7.1.1quot sal sien op die splash screenampnbsp (Baie stukke van sagteware nie die 2de desimale punt of enigiets daarby verby op hul spat screen. ampnbsp die Winkel Help oor seleksie vir LabView wys net beland wys die splatskerm weer.) ampnbsp my Aug2005 CD toon quot7.1quot gedruk op it. ampnbsp Kan ek aanvaar dat my LabView CD quo sou hê. Oproep n LabView DLL van 'n LabVIEW VI Hi, ek het 'n vi dat 'n beroep 'n LabVIEW DLL en hulle het altwee 'n dieselfde subVI. As ek val dat SubVI in die blokdiagram eerste dan val in die Call Biblioteek funksie Node, toe ek die VI loop, die DLL sal nie werk nie en dit het my nie gee 'n fout. Is daar iemand weet hoe hierdie probleem met LabVIEW los of is daar 'n paar verstellings wat ek die hele van daardie SubVI punte kan dwing om in die DLL. Dankie vir jou hulp, Dan. Hoe om te spaar in LabVIEW 7, van LabVIEW 8 moet my LV 8 VI open in LV7, as gevolg van verskillende plattforms. ampnbsp Hoe kan ek dit moontlik maak Hi, sal jy eers red uit jou VIampnbspusing LabVIEW 8, kies die Save met opsies. Dan kan jy die vorige weergawe, wat waarskynlik is 7.1 kies. (Jy sal moet die prosedure met behulp van LV7.1 herhaal) As jy enige van die nuwe funksies gebruik en verskyn in jou VI (s), dan is hierdie verlore sal gaan as jy agteruit te red. Hoop dit help Groete Ray Boer Hi Ray, 1) Ek is net probeer jou raad oor my stelsel en ek don39t sien 39Save met Option39.ampnbsp Daar is Save, en Save As. 2) Ek het 'n LLB-lêer en ek wil weet watter weergawe is dit. hoe kan ek outampnbsp (I39m behulp 8.01).ampnbsp Ek vermoed dit is 7.1 en ek kry n klomp van die foute wanneer dit oopmaak. 3) As die vi is 7.1, sal LabVIEW outomaties skakel dit om na 8.0 Dankie Rafi ampnbsp P. s. I39m hoofsaaklik 'n CVI ontwikkelaar, en vra om verskoning vir die quotbasicquot vrae. Rafi, Dis die moeilikheid wanneer jy hoef nie LabVIEW in die voorkant van jou. As ons kyk na die handleiding hoofstuk 7-7, daar moet wees onder die menu-item Liasseer n 39SaveampnbspFor Vorige Version39. Ek dink onder die VI Properties, onder die verandering geskiedenis, moet ampnbspyou in staat wees om uit te vind watter weergawe is dit. LabVIEW sal probeer om outomaties omskep, maar daar is 'n paar probleem is dat dit nie kan hanteer nie. Die vrystelling notas moet dit te identifiseer. Groete Ray Boer ampnbsp. Verskille in CIN bestuur tussen LabVIEW 5.0 en LabVIEW 7.1. 7 Hi, ampnbsp I39m behulp van 'n VI op 'n twee foton mikroskoop. Dit stuur die laserstraal in die monster (nogal op dieselfde manier as 'n TV-scan, skandering van 'n vinnige lyn op die X-as, dan beweeg die lyn af) ampnbspcontrolling twee spieëls deur theampnbspPCI-MIO-16E-4 multifunctionals cardampnbspon tradisionele DAQ en by Terselfdertyd is dit dien as die acquitision deur 'n nie-NI DSP Meerdoelige-raad met on-board buffers en hoogte data deurset (70 MB / s). ampnbsp Dit is hierdie deel van die program wat ons sterk hoofpyn gee, aangesien ons het opgegradeer na 'n nuwe rekenaar. Op die ou masjien gebruik ons ​​Win2k en LabVIEW 5.0 op die nuwe masjien wat ons beplan om WinXP Pro en LabVIEW 7.1 gebruik. Die verkryging deel van die VI gebruik 2 CINs. Een word gebruik om die FPGA op die multifunctionals raad instel by inisialisering. Die tweede CIN lees hy buffers ontvang van die raad en sit dit in die vorm van 'n beeld. ampnbsp Nou, aangesien ons probeer in WinXP Pro en LabVIEW 7.1, kry ons 'n soort van vreemde foute. Óf daar is 'n groot probleem met betrekking tot die sinchronisasie van die mirros met die verkryging of met die beeld rekonstruksie. Ons het al probeer. ampnbsp 1. Om alles terug in die ou masjien te verifieer daar geen skade aan die planke was. OK 2. Die gebruik van die planke in die nuwe masjien, maar met Win2000 en Labiew 5.0, net om seker te wees dat daar geen botsende elemente in die hardeware. OK ampnbsp As ons wou alles stadig kyk maar seker ons dan geïnstalleer LV. oop lêer wat op LabVIEW geskep 7.0 EXPREES met LabVIEW 7.1 weergawe hi almal, hoekom ek can39t oop lêer wat oopmaak / verander LabVIEW 7.0 EXPREESampnbsp, in versionampnbspampnbspLabVIEW 7.1. ampnbsp thank39s allampnbspampnbspampnbsp :) ja die lêer is. viampnbsp. ampnbspampnbsptha lêer bevat blok diagram. die wat ek kry is: ERROR. jpg (i selfs can39t oop lêer in hierdie Porum: LTA hrefquotforums. ni/ni/board/messageboard. id170ampampmessage. id206190ampampquery. id195707M206190quot targetquotblankquotgtforums. ni/ni/board/messageboard. id170ampampmessage. id206190ampampquery. id195707M206190lt / AGT thank39s ERROR. jpg: forums. ni/attachments/ni/170/209957/1/ERROR. jpg Dennis, ampnbsp asseblief vir my sê hoe ek kan lêer op LabVieo 7.1ampnbsp wat sal open op LabVIEW 7 uitdruklike red wat aksie. Ek nodig het om te doen. DSC module 7.1 LabVIEW 7.1, nuwe kontroles en funksies nie vertoon in LabVIEW Liewe Leser, ek het geïnstalleer LabVIEW 7.10 (ook probeer werk na 7.11) en DSC module 7.1 Ek het gedink ek sou addisionele funksies en beheer in LabVIEW te kry as gevolg van die installasie van hierdie module, maar ek sien nie beslag kontroles of funksies, althought Ek het gesoek vir hulle en stel die kontroles te ens Enigiemand quotadvancequot enige idee wat ek moet. dankie en groete doen. opgradering vereistes van Crio van LabVIEW 7 tot LabVIEW 8 Hi weer :) Ek het 'n vereistes van Crio stelsel wat loop LabVIEW 7. Dit loop fyn. Geen probleme. We39ve opgegradeer om LV8 en I39m gewonder of ek die LV7 stelsel moet skakel na LV8. Die enigste rede waarom ek sal dit doen, is omdat LV8 vir my baie makliker om te werk met betrekking tot vereistes van Crio (met behulp van DMA, die opstel van die projek ens). Nou, as ek probeer om die LV7 vereistes van Crio stelsel, watter soort probleme sal Ek hardloop in om ek te gradeer aanvaar dit beteken opmaak die vereistes van Crio, die installering van LV8, die omskepping van die program van LV7 om LV8. ampnbsp Is daar 'n vrae met betrekking tot hierdie, spesifiek oor die vereistes van Crio ampnbsp Dankie, Jeff Dankie, ek dink ons ​​nuutste CD is LV8.01 of so iets. Aangesien ons die inskrywing, het ek gewoonlik wag totdat ek die CD's ontvang. ampnbsp. Verenigbaarheid van LabVIEW 5 tot LabVIEW 7 uitspreek ek 'n probleem waar ek dalk 'n VI op LabVIEW 5 skryf op 'n rekenaar, dan skuif dit na 'n tweede rekenaar met LabVIEW 7 Express. Is daar enige verenigbaarheid kwessies wat ek mag hê om te gaan met hierdie daar is nie veronderstel om enige verenigbaarheid probleme met weergawe 5. doen Jy sal 'n probleem gaan agteruit 7-5, maar nie uit gaan van 5 tot 7.At minste dit is nie die manier waarop dit veronderstel is om te werk. Joe Hallo Kura, LabVIEW 7.0 sal oopmaak en omskep LabVIEW 5 VI92s. Daar is soms omskakeling kwessies, net afhangende van wat betrokke is in die VI (die grootste deel van wat bein. LabVIEW 8.5 om LabVIEW 7.0 Ek is op my LabVIEW werk met 8.5but by die werk, ons het net LabVIEW 7.0.what my beste sou wees manier om te kry my vi om 7.0thank jy so muchMessage Geredigeer deur krispiekream op 2008/06/19 15:59 om te gaan van LV 8.5 tot LV 7, sal jy nodig het om LV 8.5 (stoor dit terug na 8.0) het , LV 8.0 (stoor dit terug na 7.1) en LV 7.1 (om terug te 7.0 red). As it39s slegs 'n paar klein VI39s, kan jy dit plaas op die forum en vra iemand om dit te doen die spaar vir you. ampnbsp (beste as jy die spaar terug na 8.0 andampnbsppost wat in orderampnbspto elimineer 1 van die 3 stappe vir elkeen die res van die omskakeling sal doen vir jou.) ja. groot. Ek het al die steps. i het van 8,0 tot 7.1i hoef nie LabVIEW 7.1 so ek can39t na 7.0.can iemand my asseblief help Code. zip:. forums. ni/attachments/ni/170/333708/1/Code. zip Hey Krispiekream, ampnbsp probeer asseblief die aangehegte om te sien of dit werk met LV7 0,0 ampnbsp Hopelik is dit nie. ampnbsp ampnbsp Kopieer 7.0.zip: forums. ni/attachments/ni/170/334253/1/Copy 7.0.zip baie dankie. i39ll dit te probeer op die oomblik. hi daar, ek het dit 'n bietjie te work. but Ek ondervind hierdie probleem elke keer dat ek probeer om it. does red iemand weet hoe ek kan ontslae te raak van itltimg srcquotforums. ni/attachments/ni/170/334653/1/untitled5.PNGquotgt boodskap Onder redaksie van krispiekream op 2008/06/24 18:02 untitled5.PNG: forums. ni/attachments/ni/170/334653/1/untitled5.PNG~~V Jy mag dalk wil om te kyk na LTA href. LabVIEW 8.0 om LabVIEW 7.0 Hi, Kan iemand red die onderstaande vis in LV 8.0ampnbspfor LV 7.0, asseblief. Vind Power Interrupt Time. vi: forums. ni/attachments/ni/170/335061/1/Find Power Interrupt Time. vi Verwyder element (e) van Array. vi: forums. ni/attachments/ni/170/335061/2 / Verwyder element (e) van Array. vi Hi Partha, Hier is die vis in LV7.0.Have 'n lekker dag Vind Power Interrupt Time. vi: forums. ni/attachments/ni/170/335070/1/Find Power Interrupt Time. vi Verwyder element (e) van Array. vi: forums. ni/attachments/ni/170/335070/2/Remove element (e) van Array. vi. LabVIEW 7.1 om LabVIEW 8.0 opgradering groete almal, ampnbsp My maatskappy het onlangs oorgeneem LabVIEW 8.0 licencesampnbspand is van voorneme is om dit te gebruik as sy ontwikkeling platform in plaas van LabVIEW 7.1. Die probleem is egter dat al ons kliënte areampnbspcurrently hardloop executables gegenereer in 'n LabVIEW 7.1 omgewing andampnbspany opgedateer weergawes van ons sagteware thatampnbspwe sal hulle in die toekoms te stuur sal waarskynlik developedampnbspin LabVIEW 8.0.ampnbspThe questionampnbspis. ander as die stuur hulle die executables gegenereer deur LV8ampnbspalong met LV8 RTE is daar enige probleme. het enige oneampnbspsee n probleem withampnbspa omskakeling soos hierdie. Ek het 'n baie navorsingsverslag gedoen oor hierdie en is die toets van die bekeerde kode 7,1-8 en die executalbes gegenereer deur 8.0 en ek havent enige groot probleme gesien. enige terugvoer oor 'n verwante probelm sal waardeer word. ampnbsp ek gebruik Serial kommunikasie LPT-poorte UDP kommunikasie PCI I / O borde praat na afgeleë en plaaslike data basisse (Micorsoft en Oracle) almal op 'n Windows Xpampnbsppro bedryf systemampnbsp. Omskakeling vi39s van LabVIEW 7.1 tot 6.0 sonder die gebruik van 7.0 Ek het 'n paar kode geskryf in LabVIEW 7.1 en ek nodig het om dit uit te voer op 'n rekenaar met LabVIEW 6.0. Ek het gevind dat die spaar vir vorige weergawe, maar dit maak my net na weergawe 7.0 Hoe kan ek die lêers as ouer weergawes te red sonder om 'n afskrif van 7.0 en 6.1 Baie dankie Dishy Met 'n afskrif van labviewampnbsp 7.0 ampamp 6.1ampnbsp Julle moet dus môre die spruitjie met 'n paddle my seun. Stel jy sien as iemand kan help deur die omskakeling na 'n vroeëre weergawe. By gebreke waaraan jy gedink het ofampnbsp begin van 'n nuwe. Groete xseadog. Hoe kan ek 'n vi van 7,0-6,0 / 6,02 sonder die gebruik van LabVIEW 7.0 Ek het om te werk met 'n paar vi van LabVIEW 7.0, maar ek het net LabVIEW 6.02. Hoe kan ek die vi lêers te skakel na 6.02 Jy het nie net nodig sou wees 7.0, maar jy sal ook nodig 6.1 sowel. Weergawe 7 kan net red 6.1 en weergawe 6.1 kan net red tot 6.0. Selfs as jy die 7.0 evaluering kopie afgelaai, don39t ek weet as die 6.1 evaluering is nog beskikbaar vir aflaai. Jou beste kans is om die vis te plaas en hoop dat iemand met beide weergawes van die omskakeling vir jou kan doen. Jy moet ook bewus wees dat daar talle verskille tussen 7.0 en 6.0 en dat 'n sukses kan selfs nie. LabVIEW 8 nie naby ref39s dieselfde as LabVIEW 7. Hallo Ek sukkel met 'n verskil tussen LabVIEW 7 en 8 in die manier waarop die spesifieke verwysing funksies vir Active X voorwerpe. Ten einde ten volle te verstaan ​​die probleem, laat my toe om eers die proses van hoe ek hier verduidelik. Ek het 'n aansoek in die beta en ons opgemerk 'n groot geheugenlek in LabVIEW 8, 8.2. Ek het 'n uittreksel van die kode en gewerk het op dit 'n rukkie om die geheugenlek verminder. Ek is die sluiting van elke verwysing en kon nie verduidelik dit so ek dieselfde kode in VB geskryf en het geen geheue lekkasies. Ek geïmplementeer dieselfde kode in LabVIEW 8 en nog het 'n geheugenlek. Die kode maak 'n grafiek beheer van 'n derde verskaffer party en trek dit. Elke keer as die grafiek in LabVIEW 8 getrek, dit kos sowat 30-40k. Ons het 8 grafieke in ons aansoek om elke iterasie te 240-320k. Die gebruikers gaan hersien word tussen 96-384 monsters in een sitting, maar ons het geen beheer oor wanneer die program verlaat. 384 monsters hersien in die grafieke is 92,160k as 'n minimum te beperk. Ek was gefrustreerd en op die punt om dit te stuur na die Derde Party verkoper, AB Sciex, maar hulle het net LabVIEW 7.1. So ek omskep dit terug na 8.0 en dan na 7.1.1. Ek hardloop die kode in 7.1.1 en daar was min of geen geheue lekkasies ek dit selfs probeer in LabVIEW 7.0 en dit het gewerk dieselfde as 7.1.1. Ek gemonitor die geheue van LabVIEW deur die taak monitor in Windows XP. Ek het dit probeer op 'n paar XP masjiene en 'n masjien 2000 en dieselfde antwoord op al. Ek het ook 'n Taak Monitor hulpmiddel gebruik van die geheue van die LabVIEW prose grafiek. LabVIEW 7.0 vs LabVIEW 8.2 Uitgawe Hallo, Vir 'n onafhanklike studie LabVIEW klas I39m neem, ek probeer om 'n program wat insette twee verskillende wav lêers en sal kombineer dele van hulle saam vir klank-uitvoer te skep. Die eerste lêer ek probeer om uit te sny die bass lines en dit te vervang met die bass lines van die tweede lêer. Soort van soos die draai van die tweede lêer in 'n karaoke-weergawe en die invul van die koor met die vokale lyn van die eerste lêer. 'N Tweede opsie is eenvoudig om die instrumentele van 'n lied (a wav lêer met net die baslyn) en dit toe te voeg tot die eerste lêer nadat dit gesny is uit die oorspronklike baslyn van die eerste as dit moontlik isn39t. Ek het gevind dat die aangehegde lêer, terwyl die soek vir inligting / voorbeelde oor hoe om dit te doen nie - dit is oorspronklik gepos op: forums. ni/ni/board/messageboard. id170ampampmessage. id74618ampamprequireLoginFalseI probeer hardloop die lêer in LabVIEW 8.20 en dit kom terug met die fout wat quotBuild Screen. vi nie found. quot Ek het gesoek vir hierdie lêer af te laai, maar het vorendag gekom met nothing. Also, enige wenke / wenke / kommentaar (of quotthere is geen manier dit is possiblequot) is hoog op prys gestel en baie welkom. Ek is op soek om te sien of daar iets wat voorheen gedoen het en as van nog haven39t staat om iets te vind nie. Ek is redelik nuut in LabVIEW, maar ek is 'n vinnige leerder en ek het 'n professor in samewerking met my op die projek wat baie vertroud is met LabVIEW. Maar it39s lente breek reg nie. Oop LabVIEW 8.0 lêers in LabVIEW 7.0 Hallo, ampnbsp ek 'n aansoek in LabVIEW 8.0 ontwikkel en gebou 'n selfstandige uitvoerbare net om te besef dat ek dit sit in 'n Windows NT rekenaar wat nie versoenbaar is met LV Run Time Engine 8.0 dat slegs ondersteun Windows 2000 en XP. Ek het probeer om die LabVIEW lêers (.vi) met behulp van LabVIEW 7.0 oopmaak, maar dit gee my 'n fout. Is daar enige maklike en skoon oplossing vir hierdie lêers in LV 7.0 ten einde 'n nuwe excutable en makeampnbspit versoenbaar met Windows NT ampnbsp groete bou, ampnbsp Toni invoer. Hoe om LabVIEW 8.5 VI open in LabVIEW 8.2 Hi ek gebruik LabVIEW 8.2.I gevind een also modulasie byvoorbeeld projek (decibel. ni/content/docs/DOC-1394), is dit ontwikkel in LabVIEW 8.5.I moet hierdie een oepn in My stelsel beteken in LabVIEW 8.2.Please vertel procedure. Is dit moontlik of not. Thnaking jy meneer. Dit is nie moontlik direk. Iemand met toegang tot weergawe 8.5 nodig om dit te verlos vir weergawe 8.2. Kan jy heg daardie spesifieke vi jou post sodat iemand dit kan spaar vir 8.2 Dankie, kan Mathan Of jy LabVIEW 8.5 demo installeer. Werk vir 30 dae. Hi Mathan, Dankie vir jou reply. i moet OOK Modulasie (FPGA).VI en OOK Modulasie (host).VI in weergawe 8.2Here Ek heg hierdie twee vi asseblief dit red in weergawe 8.2 en stuur na me. Thanking jy Sreenivasulu. O OOK Modulation. zip: forums. ni/attachments/ni/170/324620/1/OOK Modulation. zip Hi Sreenivasulu. O, Ek is nie seker of hulle genoeg, maar hier is hulle. smileyhappy: Mike OOK Modulasie (FPGA).vi: forums. ni/attachments/ni/170/324624/1/OOK Modulasie (FPGA).vi OOK Modulasie (host).vi: forums. ni/attachments/ni/170/ 324624/2 / OOK Modulasie (host).vi Hi Mike, ek het fout soos this. Here ek is twee beeld fout wat ek got. please kyk nad korrekte me. One meer quotOOKPack Bits for transmission. VIquotampnbsp en quotOOKConfiguration heg INDIEN RIO vir Transmission. VIquot is nie found. Thanking jy sirSreenivasulu. O ookerror1.JPG: forums. ni/attachments/ni/170/327671/1/ookerror1.JPG ookerror2. Probeer om LabVIEW Toets Uitvoerende gebruik met LabVIEW 7.1 Ek het 'n ou aansoek wat ek geskryf het in LabVIEW 5.1 die gebruik van die toets Uitvoerende weergawe 5.1.ampnbsp ek nou nodig het om die program effens verander vir 'n nuwe produk. Tot dusver het ek gedoen die volgende: 1. geïnstalleer die toets Uitvoerende in die LabVIEW 7.1 Gids 2. Mass saamgestel die vi39s in die LVEXEC51 gids ampnbsp Gedurende die massa op te stel, ek sien 'n aantal foute wanneer dit probeer om die vi39s in die saamstel DATABASIS gids. Dit can39t lyk vi39s wat verband hou met SQL (dit wil sê Maklik SQL. vi) vind. Toe ek probeer om die toets Uitvoerende direk vanaf die Operator. llb hardloop, sien ek die volgende foute: ampnbsp quotCould nie bel die aanmelding stelsel terugbel. Oop VI Verwysing inampnbspCall Teken Callback. vi. quotampnbsp Dit vi 'n wagwoord beskerm sodat ek can39t kyk na die diagram. ampnbsp Ek het ook probeer om uit te voer van die spyskaart ampnbspTools (wat ek dink loop die TE runtime).ampnbsp Dit het ook versuim en dui quotError 1 plaasgevind op toetsvlak Uitvoerende Launcher: versuim het om die toets Uitvoerende operateur koppelvlak vi loods - 'n inset parameter is invalidquot . ampnbsp Ek can39t regverdig koop toets staan ​​vir hierdie klein aansoek, en moet verander hierdie kode baie quickly. ampnbspI behoefte om te weet ifampnbsp die toets uitvoerende kan hardloop onder weergawe 7.1 en vensters 2000.ampnbsp As dit kan, wat doen ek verkeerd. ampnbsp Dankie by voorbaat vir enige hulp / voorstelle, ampnbsp Howard Spec CMC Elektroniese Canadaampnbspampnbsp ampnbsp ampnbsp Denise, Tha. Hoe kan jy eenvoudig die installering van die LabVIEW Tool Boxes met LabVIEW 7.1 Hallo, gister 'n lekker dag, ek het die NI Ontwikkelaars Suite Professional beheer Edition receved met die nuwe LabVIEW 7.1, RT 7.1, DSC 7.1 ens Ek het nog LabVIEW 7.0 gebruik (ontwikkelaar Suite professionele beheer Edition) Ongelukkig het ek can39t die Tool Boxes van die toolbox CD installeer in die regte gids altyd wanneer ek probeer om 'n gereedskapkis installeer, dit sal in die LabVIEW 7.0 gids geïnstalleer. Dit is nie moontlik om die gids (uitsondering: SPC-Gereedskap) verander Selfs as jy die naam van jou LabVIEW 7.0 Gids verander, die toolbox produseer 'n nuwe gids LabVIEW 7.0 en is om instaled. Hoe kan ek 'n upgrade my vis uit LabVIEW 3.1 om LabVIEW 7.1 ampnbsp Hallo, ampnbsp ek 'n bekende probleem haveampnbspmet. Ek moet hergebruik paar vis uit ou weergawe van LabView (3.1) tot nuwer. ampnbsp Elke bietjie van dokumentasie en ek het gevind praat oor LabVIEW VI ombouwkit, ampnbspwith hierdie gegewe deel nommer 776874-03.ampnbsp Maar ek kan dit nie kry nie. ampnbsp Is daar iemand vir my 'n oplossing ek werk met Windows XP ampamp LabView 7.1 gee. ampnbsp Dankie. ampnbsp ampnbsp.


No comments:

Post a Comment